Scroll Down

Perfekcyjna pielęgnacja samochodu, dbałość o każdy detal, wielogodzinny proces doprowadzania auta do idealnego stanu, tak w skrócie można opisać istotę Detailingu.

4nano_logo_L_382709

Jesteśmy autoryzowanym partnerem marki 4nano.

Wszystkie zabiegi, którym poddawane jest auto w celu przywrócenia jego blasku i głębi koloru, przeprowadzane są przez wykwalifikowanych pracowników, przy użyciu produktów najwyższej jakości.

Korekta lakieru to sposób na nadanie samochodowi nowego wyglądu bez konieczności wizyty w lakierni. Dzięki odpowiednim sposobom mechanicznym usuwane są niedoskonałości lakieru, co daje wrażenie, jakby auto przed chwilą zostało pomalowane na nowo.

Dla kogo korekta?

Każdy samochód, w czasie normalnej eksploatacji, może przeżyć miliardy spotkań z drobnymi ziarenkami piasku, większymi odpryskami, a nawet zwyczajnym kurzem. Wydaje się, że ten ostatni nie ma znaczenia, ale jeśli weźmiesz pod uwagę, że samochód zrobił już ze dwieście tysięcy kilometrów, to zrozumiesz, dlaczego piękny na początku lakier zmienił się z brzydką, matową powłokę pełną głębszych i płytszych rys.

Jak się koryguje lakier?

Podstawowy sposób korekcji, doskonały, jeśli na powłoce są widoczne tylko drobniutkie rysy i zmatowienia, polega na użyciu polerki z padami, które ścierają mikroskopijną warstwę powłoki lakierniczej, jednocześnie polerując na wysoki połysk „nową” warstwę. Zadanie to należy wykonać bardzo precyzyjnie przy dobrym oświetleniu – brak wprawy szybko zostanie odkryty: samochód nie będzie miał równej powłoki, niektóre miejsca będą wyglądały lepiej od innych, a nietrudno też zedrzeć zbyt grubą warstwę lakieru, co z kolei pozostawi karoserię bez jakiejkolwiek ochrony.

Głębokie rysy?

Głębokich rys nie da się usunąć do końca, ponieważ wymagałoby to zdarcia zbyt dużej ilości lakieru. Zaokrągla się tylko och krawędzie, dzięki czemu uszkodzenia są dużo słabiej widoczne, a w wielu przypadkach w ogóle przestają być zauważalne. Oczywiście ten proces będzie wymagał zastosowania nieco innego sprzętu, a przede wszystkim anielskiej cierpliwości i bardzo dużej ilości czasu, dlatego nie dziwi fakt, że korekta lakieru nie jest usługą najtańszą. Na pewno jednak warto się nią zainteresować, jeśli samochód ma wyglądać jak nowy, a nie chcesz wydać fortuny na lakierowanie.

Czas to pieniądz

Na korekcie lakieru nie opłaca się oszczędzać. Zwykle zabieg trwa od 6 do nawet 12 godzin, ale to zawsze sprawa indywidualna. Podobnie jest z ceną – wszystko zależy od tego, ile i jakich uszkodzeń trzeba usunąć, a także wyjściowych parametrów powłoki lakierniczej. Taka operacja może być sporym wydatkiem, ale samochód po odnowieniu wygląda doskonale przez kolejnych kilka czy kilkanaście lat. Nierzadko zresztą efekt przechodzi najśmielsze oczekiwania właścicieli – samochód intensywnie używany może wyglądać lepiej niż taki, który przed chwilą zjechał z taśmy montażowej pokryty nowiutką warstwą lakieru proszkowego.